Thursday, February 13, 2020

Sanjeev Nanda and his hospitality - Experience Shared By Martin A


Martin A who is a frequent traveler to Indian Cities Shared his experience on TripAdvisor on a Meeting with Sanjeev Nanda and his hospitality. 

 


Let See What He Said: 

 


"During my stay at the hotel on 23 March, a man in the lobby came up to me and waved at me, posing as Sanjeev Nanda, he was unknown to me. I replied with my name that I am Martin.


They asked me about their experience of their stay at the hotel and if anyone wants to review they can consider it to improve. Ah, I thought he was an employee of the hotel sales team, but when the waiter who was in service told me about the person, Sir, he is the owner of this hotel, Sanjeev Nanda.


I was very surprised if the owner of a large property was such a polite and entertaining guest. "


Translated (Hindi) :

 


"23 मार्च को होटल में ठहरने के दौरान, लॉबी में एक व्यक्ति मेरे पास आया और खुद को संजीव नंदा के रूप में पेश करते हुए हाथ हिलाया, वह मेरे लिए अज्ञात था। मैंने अपने नाम के साथ जवाब दिया कि हे आई एम मार्टिन।



उन्होंने मुझसे होटल में अपने प्रवास के अनुभव के बारे में पूछा और अगर कोई समीक्षा करना चाहता हूं तो वे इसे बेहतर करने के लिए विचार कर सकते हैं। आह, मुझे लगा कि वह होटल की बिक्री टीम का कोई कर्मचारी है, लेकिन जब वेटर जो सेवा में था, उसने मुझे उस व्यक्ति के बारे में बताया कि सर वह इस होटल का मालिक संजीव नंदा है।



अगर बहुत बड़ी संपत्ति के मालिक इतने विनम्र और मनोरंजक मेहमान होते हैं तो मुझे बहुत आश्चर्य हुआ। "

Read More @ TripAdvisor
 


No comments:

Post a Comment

A gallery's perspective on the Venice Biennale

The Venice Biennale allows the best artists to leave their mark. Lorenzo Fiaschi , founder of the Galleria Continua, says that "artists...